en bättre jobbkväll ändå

En ledig dag känndes väldigt välförtränad efter jobbet i Globen igår! Vi var ju några stycken från klassen som jobbade i garderoben där igår unde Idrottsgalan. Så det var en massa kändisar där, men jag blev kvällens mobboffer efterosm jag inte kände igen någon. Utom bygglovs-Matte typ. Haha. 
 
Det var i alla fall kul!! En av de bästa gångerna typ av någon anlening? Okej jag medger, kan bero på att  jag hände en del med Mark. Alltså jag förstår det inte själv och förstår att inte ni gör det, men det bara ÄR nåt och jag mår bra av det. Det enda som är ett stort fett minus är ju hans extremt långsinta syn på sitt ex som han fortfarande skriver med (såg det över hans axel lol) men som ignorerar varandra i skolan. Kan han vara med otydlig?!
 
Okej men i alla fall. Jobbade i ca 11 timmar och huvudet dunkade pga den höga musiken. Men det var inte så stressigt i alla fall! Det i kombination med bra sällskap + tjänade pengar gjorde det till en mkt bra kväll. Ja.
 
Har inga bilder på denna dator, puss hej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0