HAPPY NEW YEAR

GOTT NYTT ÅR KÄRA VÄNNER!
 
Idag är det nyårsdagen, aka årets ligga-hemma-i-soffan-dag. Det nya året firade jag in tillsammans med lite fins klassisar plus en massa andra människor. Först åt jag, Louise, Lykke och Anna W middag här, och Pegah kom lagom till efterrätten haha. Sedan begav vi oss iväg på fest hos min gamla klasskompis! Lite småweird dock att det int evar han som bjöd in mig/oss utan att vi på dit pga att Pegah känner hans flickvän haha. Men kul var det! Kände/kände igen en hel del Tumba och Uttran människor, och det var väl ca. 50 pers där. En kort sammanfattning av kvällen i några få ord skulle kunna vara; trapphäng, feminismtecken, toakö och snygga killar. Vi gick hemåt vid 3 ungefär tror jag, åt lite nattmackor och sedan sov vi tills vi vaknade vid 12 idag. Bra kväll skulle jag säga i alla fall!
 
 

Kommentarer
Postat av: pegasus

Lägg upp mobilbilderna så jag kan snoooo!

2014-01-01 @ 19:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0