lediga dagar

Helluu! Det här med icke schemaladga tisdagar är rätt värt alltså, detta är andra tisdagen i rad jag är ledig :) Och nästa tisdag blir det skidor i Kungsberget vilker kommer bli grym! Idag har jag i alla fall ägnat tiden åt att titta på en film som jag hade i läxa typ... The Hours hette den, och alltså så långtråkig... Eller jag ogillar film generellt så kanske inte va nåt fel på just den filmen men ja. Hade seriöst hellre gjorde 5 mattetal än slösat de där 2 timmarna på en film... Onormaltjej hejhej.
 
Sen har jag sökt jobb så nu hoppas vi att pengarna nörjar rulla in snart hehe. Ikväll ska jag på sång första gången denna termin! Ska bli  kul, håller tummarna bara att årets föreställning inte krockar med RM2 tävlingen.... 
 
Titta vilken fin bild Fanny tog på Texas häromdagen förresten! Med vårt nya motiv :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0