vilsen chaffis och försvunna stavar

Tjoo!
 
Måste bara berätt lite om dagen. Hade frisluftsdag idag med skolan och vi åkre upp till Kungsberget f´för skidåkning. Men gissa vad som händer på väg upp? Jo busschaffören kör över 10 mil förbi, alltså ca. 1,5 timmar för långt. Alltså vi fick vända och förlorade flera timmars skidåkning, knaaas.
 
Inte för att det var bra skidåkning direkt men! Helt okej ändå, lite kallt och inga vidare bra backar haha... Men lite kul som sagt! En tråkig grej var ju dock att någon snodd emina stavar. Var inne och åt lunche och sen när jag kom ut var dom borta haha... Så åkte hela eftermiddagen utan stavar, som en jättebebis :)
 
Det dagliga killsnacket då. Mark kändes allmänt dryg osv tyckte jag. Eller inte generellt men typ mot mig, han va intr särskillt pratsam eller så... Tråk, hade sett fram emot lite tid utanför skolan då det brukar va nice mellan oss då! Pch på tal om killar så skrev Alex till mig på väg hem, fett länge sen. Men det var kul att snacka lite ändå... Trots att det kändes lite konstigt och jag inte direkt vet vad jag känner för honom. Jaja.
 
Är hemma nu i alla fall, skippar sången även denna vecka då halsen är kaos och jag är trött. Pussss
 
 
 
HAHAH skriver på fannys Mac och hitta dessa gamla bilder, photo booth <333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0