Haft fullt upp!

Tjena tjena!
Som sagt så har detta varit en väldigt stressig dag. Skolan var rätt lugn dock. Fick tillbaka nationella i biologi, MVG totalt! Sjukt glad, det trodde jag faktiskt inte att jag skulle få. Sen var det lite vanliga lektioner, och så film på svenskan. Såg Tusen gången starkare, någon som sett den? Jag tycker den är jättebra, men det kändes som at klassen inte riktigt förstod meningen med den. Tyvärr.
Direkt efter skolan åkte jag och Annie till Tumba för att fixa med sommarjobben, ni vet skriva på och lämna in lappar och så. Fick tyvärr inte svar på mina frågor om ledighet, men ska ringa till arbetsplatsen så fort jag kan.
Efter det fick vi väldigt stressigt, skyndade till bussen sen var det bara att kasta sig hem, byta om och äta lite innan träningen. Träningen gick väl sådär. Har lite problem med ansatsen till trampetten.. Hm.

Nej nu ska jag duscha och fixa lite, hörs imorn!


Jag imorse innan skolan.

Kommentarer
Postat av: - nanna :)

fyfan vad kul med mvg, grattis vera! :D:D:D:D:D

& ja, jag har också sett tusen gånger starkare på typ bio med skolan :D & samma här, tyckte den faktiskt var helt okej, fast resten av skolan förstod inte heller riktigt meningen.. :p<3

2011-04-29 @ 17:56:57
URL: http://litenmeentuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0