Skor

Om knappt 2 veckor ska jag gå på MMTV galan, en fest för alla MM elever, för att fira att deras youtube-kanal firar 3 år och förhoppningsvis även 2 miljoner visningar. Jag går inte i MM, men jag, Max och Gustav är specialgäster eftsrsom vi ändå gjort rätt mycket för kanalen.

Ser verkligen fram emot det, och vi ska även uppträda. Men nu till saken, vad ska man ha på sig?! Paniken börjar verkligen komma nu... Troligtvis slutar det med en gammal klänning, men nya skor är ett måste!

Funderar starkt på dessa, vad tror ni om dom?



Har inga snygga svarta high heels, och dessa tycker jag är riktigt snygga. Kostar 399 på Deichmann sko, ska köpa dom så fort jag kan! :)

Kommentarer
Postat av: Fanny <3

Jättefina! ;) <3

2011-04-23 @ 13:18:19
Postat av: - nanna :)

fyskjuttsingen vad snygga de var! :D skulle nog dö i den klacken, men ändå, värt det juuu! dööösnyggaaa! :D <3

2011-04-23 @ 14:01:06
URL: http://litenmeentuff.blogg.se/
Postat av: hanna

Taaaack :) skit fina skor btw <3

2011-04-23 @ 14:48:34
URL: http://hbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0