Sommarjobb

Har jag sagt att jag har fått sommarjobb?

För några veckor sedan sökte jag via komunen, och för nån vecka sedan fick jag svar. Jag fick typ världens roligaste jobb, kan ni gissa vad? Jo jag ska jobba på Scenskolan Fejm i Alby! Som beskrivning stod det koregrafi, regi, sång och sömnad. Kan det bli bättre?!
Svaret på det sista är tyvärr ja, ja det hade kunnat vara bättre. För under den tidsperioden jag blev tilldelad så åker  jag till Spanien! Och då kommer jag missa 5 dagar, vilket ju är en tredjedel av hela jobbperioden. Men jag ska gå till dom som har hand om det där, och böna och be för att få jobbet ändå och lösa det på bästa sätt. Kanske kan man ta ledigt? Eller så får någon vikariera? Eller så kanske jag kan byta period? Hoppashoppashoppas!


Kommentarer
Postat av: - nanna :)

shit vad kul, jag vill också ha sommarjobb :D:D:D jag har sökt på sportscamp, men kommer säkert aldrig få det :/<3

2011-04-24 @ 20:17:51
URL: http://litenmeentuff.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj! vad kul, hoppas det löser sig! :)

2011-04-24 @ 23:03:22
URL: http://lalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0