Min eftermiddag

Tjena tjena! :)
Kom precis hem (glömde publicera, kom hem för ett par timmar sen), tänkte berätta vad jag har gjort och så.
Först var dte ju skola, vilket var okej den största delen, sen stannade jag och Annie och pratade med SYV som sagt. Gick väl rätt bra, har väl inte helt bestämt mig än men ändå!
Efter det gick vi till Ica, där vi mötte Max. Köpte massa grejer, typ jordgubbar, munkar, läsk.. Haha. Så gick vi till nån part i Lövholmen och snackade osv. Trevligt! Berättade en lite speciell sak också hihi.. <3
När det blev kallt sen så övertalade vi Max att gå hem till han, och där hoppade vi studsmatta med hans söta lillasyster. Och så kom hans föräldrar ut med mat, så snälla! Så satt där ute med filt och så, mysigt.
Puss! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0