Elsas Mode & Elsas Värld

När jag var i stugan, så läste jag väldigt mycket. Det hör liksom till, man ska läsa när man är där. Men i alla fall, jag har börjat läsa en jättebra serie!

Första boken heter Elsas Mode och andra som jag håller på med nu heter Elsas Värld. En tredje bok är på väg. Jag är lite efter med att läsa dom, men ändå! De handlar om en 20 årig tjej som modebloggar, är tillsammans med Stockholms modeprins och lever livet i sin nya hemstad Stockholm. Mycket mode, festande, kärlek och konflikter. Sjukt bra tycker jag!

Och det bästa av allt; det ska bli en serie av dom. Wohoo! Det kommer sändas i höst, på TV3 tror jag det var. Helt klart en serie jag ska följa, ska ni? :)



Författaren, Sofi Fahrman, är förresten själv modebloggare på Aftonbladet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0