Leksand

Vet inte om jag nämnt det, men idag åker jag till landet! :)

Vår enormt mysiga stuga utanför Leksand i Dalarna. Jag har inte varit där sedan sportlovet, vilket var väldigt länge sen, och saknar det faktiskt rätt mycket! Vi lär vara där i knappt en vecka, men tyvärr kommer nog inte vädret vara på topp. Så det blir nog mest mysiga dagar inne i storstugan med Monopol, godsaker och en brasa i öppna spisen. Mysigt!
Datorn och internet följer med, men internetmottagningen där är är dålig så uppdateringen kommer inte vara på topp. Men jag ska försöka!


Typ glädjehop?! :D


Jag tror jag är ett får, en i flocken. Jag tror jag misstog mig lite..


Glad tjej på gräsklipparen. Vem har sagt att det är tråkigt att klippa gräset?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0