Lyckad dag på Liseberg

Hejsan! :)

Blev en lyckad dag idag på Liseberg. Vädret var bra, det regnade ingenting och var heller inte för varmt. Dock var det en hel del folk, därav massa köer, men det var värt det! Åkte ju i stort sett allt där för första gången.. Jättekul! Favoriterna var nog Balder och Uppswinget tror jag den hette. Läskiga och roliga, perfect match! Fick en fråga om jag åkte Atmos Fear, ett sjuuuukt högt frittfall. Svaret blir nej, det vågade jag inte! Blir helt stum när jag åker det vanliga, så jag tänkte inte ens tanken..
Det värsta med dagen måste ha varit att vi inte kunde åka Kanonen. Den med looper ni vet? Vi stod i kö jättelänge, oc precis när vi kommer fram blir det tekniskt fel. Och alla måste gå ute. Inte första gången jag råkar ut för det, men lika irriterande varje gång.. Blä.

Totalt sett; härlig dag i nöjesparken! :D


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

SVAR: det är as bra :D

2011-08-07 @ 08:14:02
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Tack :)

Vad roligt med Liseberg!

2011-08-07 @ 10:40:17
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0