Skippade shoppingen

Tjena! Sitter hemma i soffan med Annie och Fanny och gör inget speciellt. Bloggar från annies mobil moahah..! vi åkte förresten aldrig in till stan eftersom det regnade. Och det regnade inte lite heller, det öste verkligen ner! Så den planen förstördes. Dessutom testade jag min nya kajal, bara för att märka att den inte funkade. Kul. Och kvittot är blött och trasigt och förpackningen är ju bruten, så att reklamera kanske inte går. Perfekt... Nej nu ska vi göra nägor här känner jag, annars lär vi dö av tråkighet! Nej jag skojja, det lät inte bra. Vi har det kul som vanligt haha, spelar lite gitarr, snackar och gör upp massa roliga planer! : d puss!

Kommentarer
Postat av: Daniela Berg

Jag använder dom för att få jääätte stor effekt. Mina fransar är både långa, fylliga, inte klumpiga.. Har inte hittat en mascara där man kan få ''allt i ett''.



Men lägger upp före och efter bild :)

2011-08-11 @ 01:41:18
URL: http://danielabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0