Terminen är igång!

Hejsan!

Vet inte riktigt hur jag ska börja... Antar att ni vill veta hur det var första dagen på gymnasiet? Det var faktiskt bra! Eller alltså, svårt att säga efter bara 5 timmar tillsammans, men det kan nog bli riktigt bra hoppas jag. Många schyssta elever, de två lärarna jag träffat var jättebra osv. Jag lovar att hålla er uppdaterade om hur det är i alla fall, men kan inte säga så mycket mer nu. För jag vet inge mer.. Haha.

Efter skolan träffade jag Annie, gick runt i stan och fikade och snackade ut. Härligt! Finns ju en hel del för oss att snacka om nu, inte bara skolan utan även privat och så.

Puss på er!

 
Bildbrist, ska försöka bli bättre på att fota mer varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0