Ulrik signering!

Gissa vad jag och Annie gjorde idag efter skolan? Vi var på Ulriks skivsignering! Han körde två låtar också, han är verkligen sjukt duktig. Och snygg.. Fick signerad skiva plus två autografer, en tillmig och en till Fanny. Och en följdfråga; kan ni gissa vad jag gör just nu? Lyssnar på skivan såklart! :D

Annars då. Blev ju som sagt sisådär med uppdatering igår. Körde bowling med några på lunchen (jag vann!), stressade hem och tränade. Inga komentarer om träningen alltså. Det gick inge vidare. Idag var det också skola, rätt bra. So- och mattelärarna är så sköna! Och klassen är inget att klaga på heller. Har dock en del jag vill snacka mer med.. Fortfarande.

Bilder från Ulrik kommer så fort jag fått de från Annie!


Kommentarer
Postat av: anonym

Gud vad roligt! Så avundsjuk på dej! Vill också se Ulrik!

2011-08-25 @ 19:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0