Modelista

Favoritplagg i garderoben just nu: De nya ljusgröna kilklackarna

Byter gärna garderob med: Det finns många jag velat byta med. Bl.a. Kenza, Selena Gomez eller Blake Lively!

   

Trivs bäst i: Lagom uppklädda kläder, alltid med smycken! Trivs inte i gamla jeans och vanligt linne.

Bästa stiltipset: Hm.. Att bära det just du gillar, inte vad som råkar finnas i den senaste modetidningen eller i kompisens garderob. Jag har massa gamla kläder som kanske inte är helt moderiktiga, men som jag gillar! Ett annat är att våga ha färg och mönster.

Vanligaste färgen på mina kläder:
Svart och vitt. Tyvärr! 

I höst kommer jag gå klädd i:
Boots, halsdukar,  stora tröjor och mycket accesoarer!

Men absolut inte i: Boots/Stövletter som går längre upp på vaden! Föredrar låga.

Jag doftar just nu: DKNY Pure

Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Jeffrey Campbell lita, snyggare skor får man leta efter!




Höstens köp: Låga boots och höstkappa. 

Höstens släng: Allt som inte använts på över ett halvår. Och alla gamla strumpbyxor! Dags att köpa nya.

En ideal höstoutfit: Ett par stumpbyxor med en stor stickad tröja, en mysig halsduk, bruna boots och guldsmycken.


Lista kopierad från Originalet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0