What to wear?!

Första skoldagen närmar sig med stormsteg.. Tänk, i övermorgon börjar jag i gymnasiet! Ett helt nytt liv. Nästan.

Om jag är nervös? Nja, sådär. Inte så närvös för första dagen och så, mer för att det inte ska vara bra i längden, att jag valt fel. Ni förstår vad jag menar?

Men kan gissa vad jag tänker mest på just nu? Kläderna. Vad ska man ha på sig fösta dagen, eller första veckan till och med? Man vill ju självklart göra ett bra första intryck, samtidigt vill man visa vem man själv är osv osv. Kanske fel att oroa sig för men...

Sitter nu och surfar runt på olika hemsidor, lookbook.nu och minoutfit.se bla, för att få inspiration. Tyvärr ser inte min garderob ut som deras verkar göra..




Kommentarer
Postat av: alltidteresia

allt bra? :)

2011-08-20 @ 22:20:08
URL: http://alltidteresia.blogg.se/
Postat av: alltidteresia

sv; det är bara bra här med:)

2011-08-20 @ 23:14:13
URL: http://alltidteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0