2009-2010-2011








Detta är bilder från december 2009, 2010 och 2011. Vad säger ni? Har jag förändrats, eller är jag mig lik? Oavsett om jag förändrats mycket på utsidan eller inte, så vet jag i alla fall att jag ändrats på insidan. Mognat, vuxit upp ni vet. Jag är ingen liten wannabe någonting längre, men jag medger dock att jag var det i en period. Nej nu är jag några år äldre och det märks. I alla fall märker jag av det. Jag säger inte att jag är vuxen, verkligen inte! Men mycket har händ under de här två åren... Det mesta har blivit bättre. Ny skola, nya vänner, släppt taget om gamla vänner, gamla platser... Visst saknar jag det ibland, men livet går framåt och det blir bara bättre och bättre!!

Vad tycker ni om sånna här inlägg? Vill ni veta mer om sånt här, se fler gamla bilder? Säg vad ni vill läsa om så fixar jag det! :)

Kommentarer
Postat av: Sophie "autophoto"

Hejsan, vad ska du göra på nyårsafton? :)

2011-12-28 @ 14:03:13
URL: http://autophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0