Fredag 18.56

Tjeena!
Det har varit en rätt galen dag idag, eller nej bara de senaste timmarna. Skolan var inte jättespeciell, spanskaprov som sagt och körde innebanda på idrotten. Inte min grej alltså.. Efter skolan åkte jag, Pegah och Cajsa in till centralen. Efter ett tag kom två av Pegahs killkompisar in ocksåm och senare ytterligare två. Sjukr galna och roliga! Jag börjar förstå varifårn Pegah fått sen humor... ;)

Men nu är jag hemma och det blir en lugn hemmakväll. Puss, hörs senare!



Gillar ni koftan? Älskar den själv! Lite Zayn Malik-inspirerad... ;)

Kommentarer
Postat av: Pegah

hahaha jaaa verkligen! Det var skit kul ;)

Fett snygg kofta!

2011-12-02 @ 19:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0