It's okej not to be okej

VARNING FÖR FUL BILD!

Tjena!
Skolan idag var rätt onödig, förutom ett litet betygssamtal på morgonen så gjorde vi ingenting. Hade ju håltimme också då vi drog till Huddinge till Pegah. Han bara vara där i 40 minuter typ men.. Jaja, gratis mat i alla fall!

Nu är jag hos pappa, fösöker plugga men det går inte så bra då jag glömt allt i skolan. Smart! Så nu blir det att hoppa in i duschen istället. Bye!



Pegah.... Denna bild lägger jag upp bara för dig, fattar du? Jag kan visst göra mig ful på bild, här har du beviset, haha! Men herre gud, hoppas du är glad, för detta händer inte igen! ;)

Kommentarer
Postat av: Pegah

HAHAHAHHAHAHAHA DU ÄR MÄNSKLIG TROTS ALLT!

2011-12-19 @ 20:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0