Kvällen och natten

Så, nu kan jag berätta lite grann om gårdagskvällen/natten!

Som sagt så hände det mycket igår.. Först efter skolan åkte Olga med mig till gympan, och efter det åkte vi in till skolan igen. Skulle fått skjuts, men det bliev lite fel där. Så vi blev jättesena. Var bara med på sista 40 minutrarna av öppet hus, och snackade bara med en enda kille. Duktiga tjejer! Därefter åkte vi till kungshallarna och åt indiskt eller vad det var. Sen till baka till skolan - igen.

Och mellan 22 och 01 var det alltså nattvolleyboll, galet roligt verkligen! I stort sett alla vat utklädda, vår klass hade Disneytema. Själv var jag Belle från skönheten och odjuret.. Totalt körde vi 3 matcher, dock vann vi bara en... Men det var sjukt kul ändå! Älskar min skola för att de hittar på så roliga grejer, och älskar min klass! ♥

När det var slut fick jag och Olga skjuts hem till mig, tack pappa. Sov här, och tog en ledig dag idag.. Hade bara frivillig skola typ, så vi valde att sova istället. Det behövdes efter natten, men det var så värt det!




Bilder från kvällen kommer så fort jag får dom!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv: härligt! Jo det är bara bra här med:)

2011-12-06 @ 22:24:53
URL: http://bybecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0