Vad har jag gjort..?

Tänkte slänga in ett litet kost inlägg och vad jag gjort dagarna då jag inte bloggade. Det hände inget speciellt direkt, men hellre ett inlägg för mycket än ett för lite..?

Fredag: Kommer knappt ihåg..? Men det var hemmakväll i alla fall, fredagsmys framför Idol-finalen. Och Amanda vann, woho! Jag tycker hon är grym!

Lördag: Julklappsshopping i Skärholmen med Annie och Fanny. Och håll i er nu; jag köpte INGENTING till mig själv! Fattar ni hur bra det är för att vara mig? Spanien - Here I come!

Söndag: Pluggade och hade avslutning med andra barngruppen. Sen fick vi gäster, rättare sagt så kom Nillas son och dotter på middag. Första gången jag träffade henne faktisk. Men det var så dags, vi ska liksom fira jul ihop..

Vad har ni gjort i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0