Hiss för loppis!

Tjaa! :)
Kom precis hem efter att ha varit på loppis. Varför har jag aldrig varit på loppis förut? Varför tänker man alltid att det är äckligt och tråkigt? Nu har i alla fall jag ångrat mig!
Jag vet att jag inte skulle köpa mer innan Spanien, men eftersom jag ändå redan brutit det löftet så.. Dessutom, att köpa för 24 (!!) kronor kan väl knappt räknas?!

 
Blåa pilotbrillor 10 kr, Tidningar (några är Fannys) 1 kr styck, Jacka 10 kr.

Kommer helt klart hålla utkik då nästa loppis kommer, och funderar även på att besöka någon second hand affär? Har ni tips på sånna i Stockholm? :)

Kommentarer
Postat av: hanna

hågelby eller ? ;)

2011-07-04 @ 00:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0