New from Spain

En av dagarna i Spanien, var jag, Annie och Fanny på ett grymt shoppingcentrum! Gillade verkligen kläderna och butikerna. Detta är vad jag fick med mig hem därifrån!


Snygg, tight mörkblå tröja med spetsdetalj. Var på rean.


Vitt linne med snyggt tryck. Även detta riktigt billigt, från Zara.


Söt blåmönstrad midjekjol. Vad jag minns så var även denna nedsatt?


Jättesnygg byxdress i jeans! Den kostade egentligen ca 300 kronor, men dom glömde ta betalt för den så fick den grattis! Wiho..! :D


Den älskade gula klännigen! Verkligen en ny favorit, älskar färgen och modellen. Ej nedsatt, men så värd pengarna!


Blå väska! Faktiskt köpt på en liten strandaffär eller vad det kallas. Men föll för den direkt!


Glömde fota smyckena, tar det kanske en annan dag. Två halsband och ett armband.

Så, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: rebecka A !

Jag diggar verkligen den blåa väskan ! ;)



2011-07-20 @ 19:23:56
URL: http://rebeckorna.devote.se
Postat av: Fanny x)

Jättefina saker! :D <3

2011-07-21 @ 09:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0