Ulrik Munther

Visst är jag inte ensam om att tycka Ulrik Munther är hur grym som helst?

Många jämför honom med Justin Bieber, säger att Ulrik skulle vara Sveriges version. Jag gillar båda två, men dem har inget direkt gemensamt? Okej visst, båda sjunger gudomligt och ser ju inte bara lite bra ut, men musiken är olika, och rösterna och utséendet med.

I alla fall, så älskar jag Ulrik och hans låtar! Dessa här under är riktigt bra, de dunkas ur högtalarna så fort jag får tid de här dagarna. Även äldre låtar är grymma, bla Boys don't cry och hans version av Born this way.

Lyssna och titta på båda två, älska! ♥






Kommentarer
Postat av: jgios

Du är absolut inte ensam, tycker själv att Ulrik är jättebra (och snygg) xD

Tycker också att din blogg har blivit så mycket bättre de senaste månaderna!!

2011-07-18 @ 18:47:53
Postat av: Linda

Herre!! Va fint han sjunger!! :)

2011-07-18 @ 19:24:48
URL: http://lalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0