Aktivitetsdag

Tjeena tjena! :)
Idag var det typ aktivitetsdag i skolan. Så slapp de vanliga lektionern i alla fall. Grenarna var brännboll, fotboll, innebandy och någon nutidsorientering. Själv tvingades jag köra både brännboll och innebandy. Kan inte säga att jag var bra på något av det. Tvärt om faktiskt.
Men helt okej dag ändå, lite kul var det ju ibland. ;)

Sen efter så gick jag och Annie hem hit. Sen mötte vi upp Max också. Det börjar ju typ bli en daglig rutin, att vara med dom alltså. Verkligen inget fel med det! :D
Vi satte oss i alla fall ute med gitarren och spela och sjöng. Övad inför skolavslutningen. Gick väl sådär, hakade upp mig jättemycket på min nya vers, fett irriterande haha. Men det fixar sig, och tror det kan bli riktigt bra faktiskt! :)

Förresten, nu är det  ju typ mini-sommarlov? Eller i alla fall väldigt lång helg, snacka om härligt!
Vad har ni för planer? Ska berätta om mina senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0