Gårdagen



Godmorgon!

Lite seg uppdatering nu, men hade i alla fall en riktigt bra dag igår! Började med att jag och Annie åkte in till stan. Köpte lite grejer, visar bilder senare tror jag! Ett par snygga skor i alla fall, dock inga balskor.. Sen kom Max in iaf, eller han var  redan i stan men vi träffa han. Åt i Kungsan och köpte glass på McDonalds. Spillde på min tröja.. Hehe.

Sen kolla vi lite affärer och så, men hitta inget mer. Sen hade vi ett par timmar över, så vi berstämde oss för att köpa massa och sätta oss i Kungsträdgården. Köpte jordgubbar, apelsiner, godis, läsk.. Mums! Satt i solen och myste.

Sen vid 7 drog vi oss mot Gröna Lund. Träffade Wiktor och Alice där och var med dom under kvällen. Petter och September var ju där som sagt. Helt okej! Ingen av oss var väl sådär särskillt pepp, men ändå. Drog hem rätt tidigt. Gick hem från Tumba. Och hade typ tvålkrig haha..! Nej men sen gick jag Annie och Max hem hit och var här ett tag. Spela gitarr, snacka.. Sen vid 12 skulle vi gå med honom en bit hem. Men det slutade med att vi gick med hela vägen. Och det var jätteläskigt haha! Blev seriöst rädd för allt, och sen skulle vi gå hem också.

Somnade direkt sen och sov till 10. Skönt! Nu väntar en ny dag, med nya planer.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0