Härlig dag!

Tjaa! :)
Okej, det blev faktiskt att åka ut till Ensta, trots allt. Pappa åkte hem på lunchen och lämnade nyckeln till oss! Så vi rodde ut dit, lite jobbigt kan man säga men vädret var ju på topp och gitarren var med. Sen var vi ute på öb i några timmar, badade ett par gånger, stekte i solen och åt lite smått ohc gott. Sen rodde vi hela vägen tillbaka igen. Haha.
Satt på byggan ett tag, lite mobbade längre bort sådär när massa andra var och badade. Sen kom två till, och dom fråga om vi ville hänga på så varför inte! Var där ett tag, fast badade inge mer. Sen gick alla bort till Röstu Hage och skulle spela fotboll. var där ett tag, gjorde inget typ, sen skulle jag äta.. Pappa hämta och vi åkte till Benevento och åt. Sen snabbt hem, sen cyklade jag tillbaka till de andra. Spelade match, sen drog Hanna och Max. Haha, kännde mig lite utanför sådär, de so var där var ju värsta kompisar och så kom jag och ba trängde mig på.. hehe. Jaja, var kvar tills alla drog iaf, vi körde nån fotbollsgrej osv.

Oj, jobbigt långt inlägg.. Jaja, samanfattningsvis var det en härlig dag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0