Hemma igen!

Hej allihopa! Nu är jag hemma igen efter en mysig dag i stan. Åkte ju in med Annie och träffade Max där. Annies och mitt största mission var att hitta balklänning (det är ju mindre än en vecka kvar nu!) och jag har hittat min! Den första klänningen i den första butiken, hur stora är oddsen?! Annie hittade ingen så vi får åka in imorrn igen och kolla vidare. Vi är nu hemma och sitter och försöker spela gitarr och bara tar det lugnt. Till kvällen är det inplanerad spa-kväll och Zac Efron-film ;D

Bra start på denna långhelg, och bättre lär det bli! ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Den är säkert jätte fin! hoppas annie oxå hittar ;)

2011-06-02 @ 22:58:44
URL: http://lalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0