Home Sweet Home

Hejsan! :)

Det har inte direkt varit bra uppdatering i helgen, men jag har ju som sagt varit i Gävle på träningsläger! Kom precis hem, helt slut.. Finns inte en enda muskel jag inte har ont i och blundar jag så lär jag somna inom 1 minut.

Men har haft det jätteroligt i alla fall! Blev två hela dagar med träning, fredag och lördag, men också förmiddagen idag och så var det ju fri träning på kvällarna. Dagarna bestod helt enkelt av träning, mat och sömn. Med lite snack och godispauser. Sov gjorde vi i hallen, på madrasser på golvet.

Jag kan inte direkt säga att jag lärt mig jättemycket, men en del! Det fanns en klocka man skulle plinga i om man gjorde något nytt, det ringde i den hela tiden. Själv gjorde jag för första gången dubbel pikerad volt från trampolinen och överslag volt på pegasus, båda ner till grop. Fick även igång mina handvolt volt igen.

Tänker inte gå in på detalj eftersom jag antar att flera av er inte har en aning om vad dessa volter osv innebär, men i helhet har det varit en rolig, ansträngande och lärorik helg! Skönt att träna trots att man är stel som en pinne av träningsvärken nu, men bättre det än att känna sig tjock och äcklig..

Bilder kommer, jag tog inga egna så väntar på Mickis som ska lägga upp! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0