Igår

Hann inte blogga igår som ni kanske märkte. Men tänkte dra dagen lite snabbt nu!

Det var ju skola, men vi pluggade ju inte direkt. Först städade vi skåpen, sen repade vi inför avslutningsshowen, sen var det fotboll niorna mot lärarna (det ble 4-3 till niorna!) och sista var det utspark. Utspark av oss nior. Vissatt ju inte var det innebar förrän vi kom dit, emnd et var i alla fall tävlingar mellan klasserna!
Första gick ut på att samla ihop de saker som stod på en lapp vi fick. Man skulle bla fixa ett foto på en mormor, rektorna aoutograf och en svart spetsbh. Och gissa vem som var det enda i klassen med svart spets bh på sig? Jag. Först väägrade jag ju ta av mig den, men till slut övertalade do mig haha! Hade ju bara ett tunt linne också, mem lånade Max tjocktröja och gick runt i den. Haha, vaddå upplevt sin värsta mardröm? Nej men att glömma bh när man ska till skolan, det har seriöst varit en hemsk tanke. Och nu får man typ uppleva det ändå, haha!

Andra grenen var limbo. Klassen vet ju att jag går på gymnastik, så alla insåg ju tt jag skulle vara vig. Som tur var gick det bra då, kom i alla fall delad andraplats! Hehe.
Sist var det dragkamp. Där var jag int direkt bra men.. ;)

Nej nu har jag bråttom, skolavslutning idag nu! Omg, bra eller dåigt..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0