Inspelning och släktmiddag

Godmorgon!

Hann inte skriva mer igår. Som vanligt. Det brukar liksom blir att jag skriver vad jag gjort dagen efter? Haha.
Först spelade vi iaf in. Det gick bra och var jättekul! Fortsätter idag och imorgon.. Sen är det snar klart faktsikt! ;)

Smygtitt från inspelningen.. Hm?


Efter det hade vi skälktmiddag hemma hos pappa. Grillade och så. Jättemysigt! Älskar min släkt, synd att vi knappt ses. Nu sitter liksom två kusiner och en faster på flyget hem till USA. De andra bor i och för sig i Tullinge, men av någon anledning träffas vi sällan ändå. Men i alla fall. Lärde mig lite foto och photoshopteknik av Daniel, och så gjorde han värsta coola flätan i mitt hår! Snacka om dolt talang.. Killar brukar inte kunna sånt?
Sen i slutet spelade och sjöng jag och Fanny för dom. Lät väl inte direkt super och var lite pinsamt, men jaja. Roligt i alla fall! Kommer sakna dom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0