Konfirmation

Hejsan! :)

Idag har jag firat Linda som konfimerade sig. Var först i kyrkan och tittade, sen gick vi hem till henne och firade och så. Trevligt! Grattis igen Linda! :)

För övrigt så är jag med Annie nu. Gör inget speciellt, deppar typ övergårdagen.. Fattar inte varför, men föräldrarna förstörde en kväll som skulle blir grymt härlig. Tack för den. Nu är ingen av de inblandade glada, bra...


Denna klänning hade jag förresten på mig idag! Dålig bild, men har i alla fall sytt den på slöjden! Lite stor där uppe så måste ha säkerhetsnålar, men annars rätt fin! ;)

Kommentarer
Postat av: - nanna :)

kan inte du visa bild när du har klänningen på dig? :) verkar skitsnygg :D



sv: okej, tack :) om du kollar mitt senaste inlägg då, vilket tycker du jag ska ha? 1, 2 eller 3? (a) har värsta dilemmat, hehe :(<3

2011-06-12 @ 18:52:56
URL: http://litenmeentuff.blogg.se/
Postat av: Linda

Taaack för att ni kom! Hoppas ni hade kul?!

Om du tog bilder kan du maila de till mig? :)

2011-06-13 @ 19:01:27
URL: http://lalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0