Nedräkning

Godmorgon! :)
Det är onsdag igad va, eller? Nej ärligt talat bryr jag mig inte riktigt, det är sommarlov så det är helg hela veckan. Men är det bara jag, eller har den här första veckan gått sjukt snabbt? Kan bero på at jag varit fullt upptagen med träningsläger och inspelning, men ändå. Nyss var det två och en halv vecka kvar till Spanien, nu är det ju knappt 2 veckor! Riktigt härligt, då får jag träffa Annie igen också. Från att ha varit med varandra dygnet runt typ i flera veckor, till att nu inte ens kunna smsa. Oh gosh.. Längtar! Nedräkningen börjar NU!


ÅHH..! Är inne på mammas dator och hittade denna bild på mig och Annie! Söta eller vad? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0