Outfit - Balen

Så här såg jag ut på balen i onsdags!



Klänning - Salt
Skor - H&M
Pärlsmycken- Gamla

Till hade jag även en omatchande väska.. Den fick inte vara med på bild! Och så grym sminkning, köpte med min läppstiftet och glanset hem.
Plattat hår fick det bli, då tiden rann iväg och jag inte han locka.
Och skorna. Hade tänkt köpa ett par vita, men hittade inga så slutade med dessa beiga från H&M, som jag egentligen tänkt mer som vardagsskor.
Och klänningen. Älskar! Precis var jag letade efter, och så bara hänger den där, en kvar i första butiken jag gå in i.. Gosh!

Kommentarer
Postat av: - nanna :)

skitsnyggt! :D<3

2011-06-11 @ 11:16:47
URL: http://litenmeentuff.blogg.se/
Postat av: Sara

Kan du inte visa en närbild på sminkningen? :D

2011-06-11 @ 11:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0