Rösta på mina klänningar!

Fick tipset från Lindas blogg, och är alltså nu med och tävlar på Nelly.com! Tävlingen går ut på att designa sin egen drömklänning, och vinnarklänningen kommer komma ut i höst. Roligt va? Satt hur länge som helst och fixade, och till slut blev den såhär.. Enkel men fin och lite höstig. Vad tycker ni? Gillar ni den, rösta på den! Kan självklart rösta på era också om ni också designar en. ;)


Uppdatering;
Jag upptäckte att man kunde designa fler klänningar, så kika gärna in på alla! De kommer upp vid sidan när du klickar på länken nedanför. Tack!


Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!



Kommentarer
Postat av: louise

vad fin! självklart ska jag rösta.

2011-06-21 @ 22:53:39
Postat av: Linda

skit fina! Röstade 5! :) diggade den blåa och lila as mycket!

2011-06-22 @ 14:34:43
URL: http://lalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0