Skolavslutning

Idag var allra sista dagen i grundskolan, allra sista dagen i Broängen, allra sista dagen med klassen och alla andra..

Hemsk dag. Tidigare har man varit överlycklig öven skolavsluningar och sommarlov, men i år är det annorlunda. Kan väl inte direkt säga att det inte finns dåliga minnen från skolan, men det finns massa fina underbara minnen och framförallt personer. Jag kommer sakna er, hoppas ni vet vilka ni är!

Uppträdandet, där jag och Annie sjöng Collide och Max spela gitarr, gick sämst. Bra avslut.. Betygen var bra, är riktigt nöjd. Har alla MVG utom i Engelska där jag "bara" har VG. Ett ifrån alla MVG, inte lite irriterande!

Nu är jag och Annie hemma, och ska ladda om och peppa upp oss och göra dagen betydligt bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0