Stan, sminkningen

Tjena!
Är det bara jag, eller har denna dag gått jättesnabbt?
Var inne i stan med Annie och Max. Skulle bara fixa lite grejer, bla reklamera skorna jag hade på balen som gått sönder, men skutade med att vi var där lite längre än planerat. Så nu har vi massa kvar att hinna med denna kväll, får se hur det slutar. Sitter och planerar nu faktiskt.

Fick förresten en fråga om jag kunde lägga ut närbild på sminkningen. Tog tyvärr ingen bra bild då det blev så stressigt, men ska se vad jag kan hitta!





Okej, verkligen inte vackra bilder. Men det var de enda jag hittade! Oich sminkningen var finare i verkligheten. Hade snygg enkel bas, ögonskuggor i en lite sotad look, korallfärgade läppar och så. Shit alltså, ångrar att jag inte tog en ordentlig bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0