The Prom

Nu, äntligen, ska jag berätta om balen!
Som jag redan sagt, så var det en helt sjukt fantastisk kväll!

Innan balen fixade vi oss. Jag och Annie blev jättesnyggt sminkade inne i stan också, sen blev det dock lite stressigt.. Eller inte så lite egentligen. Max och Alex kom hem till oss, och vi sprang runt och fixade det sista. Gick ut oh fotade, innan vi gick upp till skolan. Han inte fixa något bättre sätt att ta sig dit på men men.

Först var det mingel utomhus. Alla var jättefina, tjejerna var ju såklar fixade till tusen och killarna är så bara för söta i skjorta och kavaj! Eller hur? Fotade, blev fotad, pratade, skrattade.. Sen gick vi in i aulan.

Då var det mat. Man satt klass för klass, jag satt bla vid Annie, Jacob och Robert. Bra placering tycker jag! Till förätt var det nån halomiost typ, smakade väl sådär.. Sen varmrätten var god, potatisgratäng med nåt vitt kött. Och juste, så visade dom några filmer dom satt ihop från de olika klasserna! med massa gamla bilder.. Fy för bilderna på mig alltså.

Sen var det pause, då alla gick ut igen. Fotade och så igen. Sen var det in för att äta efterrätt, glass med jordgubbar! Gott, såklart. Rektorn pratade och så vidare.

Sen ytterlgare en pause, mest för att dom skulle röja undan alla bord och stolar. För var väntade sen..? Dans såklart!

Dansen var grym. Helt sjukt rolig, hade typ inte kunnat bli bättre! Dansade loss, tror inte direkt någon förväntat sig det? Men härligt var det. Utom den hemska värmen. Det kastades vatten occh läsk på varandra, och förutom det så var alla blöta av både sin egen och andras svett. Sådär lagom fräscht, men så värt det! Saknar och tänker på det hela tiden nu typ, speciellt vissa stunder.. ;)

Alla dansade galet i kanske 3 timmar? De flesta dansade faktiskt. Några drog ju tidigt och så, men ändå. Bra stämning var det! De flesta släppte verkligen loss. Grym drag men bra musik, roliga människor, sjukt lyckat!



Kör en bildbomb i ett nytt inlägg, håll utkik! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0