Torsdag 16.02

Tjena! :)
Kort skoldag idag med, bara typ frågesport och så nån konstig lektion där vi fick massa random tips från Peter? Allt från gymnasiet till bostäder och skydd.. Haha.
Nu är jag hemma med Annie och Max. Gör inget speciellt, bara lysnar på musik och så. För varm för att göra nåt.. Men snart ska vi upp till skolan och göra en grej! Eller jag ska.. Vet inte o jag får säga, men ni lär få veta.
Efter det drar vi nog direkt in till Gröna Lund för konsert. Nice!

Skriver om balen senare, tro mig jag kommer inte glömma! Den finns i huvudet hela tiden.. ;)


Bjuder på en av alla bilder så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

BÄSTA BALEN IGÅR!!! du dansade SKIT bra VERA :D

2011-06-09 @ 23:26:42
URL: http://lalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0