Fredag!

Tjena tjena! :)
Hur har eran fredag varit hittills? Själv fixade jag sovmorgon till mig själv eftersom jag kome hem senare igår, så missade ju spanske provet då också. Kanske var det det som var min plan? hade ju inte hunnit plugga nåt så.. Gör det på måndag.
Sen har det varit vanliga lektioner, inte gjort nånting typ. Fick veta nationella matte B1 som vi gjorde igår, 8/9 g och 7/9 vg. Hm, okej.
Och juste, vi stod i caféet idag också! hade bakat och sålde för att få in oengar till klassen haha. Jag, Annie och Max sålde för 250 på en timme, fett bra ju.

Ikväll blir jag nog hemma. Slappna v för första gången den här veckan, och ladda inför imorn. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0