Grattis Jim!

Idag är det så att en av mina nära barndomsvänner fyller år! :D

Jim, schysst kille som jag känt i stort sett hela livet. Idag fyller han 15, så tycker alla ska gratta honom! Jim Tönners @ facebook.

Själv har jag uppvaktat honom. Jag och Annie grattade honom imorse innan skolan, men present och blommor! Hade köpt en ram och satt in massa bilder på oss tre, mest på Jim, både gamla och nya. Roligt idé va?
Så gick vi upp tidigt trots sovmorgonen och överraskade honom på väg till skolan. Har blev glad, eller det hoppas jag i alla fall. Sen visade det sig att han också började senare så vi gick hem hit och var här nån timma innan vi gick till skolan. ;)


Grattis, grattis och grattis igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0