Min fredag

Cheena! :)
Kom typ nyss hem efter en rätt bra dag!
Skolan var lugn, håltimme första lektionen och andra drog massa ner till Tumba, skulle låna böcker till ett arbete.

Efter skolan åkte jag, Annie och Max till Tumba, där vi mötte Gustav och Tonie och vi drog in till stan. Dom skulle fixa något med longboarsd och så, och under tiden tog jag och Annie en fika. Jättemysigt, satt där i ett par timmar och bara snackade. Sen mötte vi upp killarna igen och tog spårvagnen till Grönan.

Åt lite innan konsären började, och träffade även massa andra från skolan där. Sen började det. Var bra faktiskt, dock kände jag inte igen så många låtar direkt hehe.. Köpte Grönt kort, orkar inte med guldkort i år igen, så det lär bli en hel del fler kvällar där! Hade i alla fall en rolig kväll med kompisarna, sånt gillas!
Pussar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0