Min valborg

Hejsan! :)
Hur var eran gårkväll?
Själv hade vi en gäst här, så åt god middag osv. Sen gick vi ner till brasan vid Uttransjön. Mötte upp Jim och Annie och var med dom hela kvällen. Såg knappt nåt av själva brasan, stod en bit bort så det var iskallt.. Stannade i alla fall där tills det blev för kallt, då gick jag, Annie och Fanny hem till Jim och Jennifer och var där nån timme innan vi gick hem.
Ingen jättespeciell kväll, men det var ändå roligt.

Idag blir det typ världens tråkigaste dag känner jag på mig. Måste plugga och städa massor, kul.. Inte direkt. Puss!


Haha, rolig bild från påsklovet. Visst ser jag typ fett stark ut? På riktigt hoppas jag up och orkade knappt en. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0