Slutar på topp...eller?

Hm. Kan inte säga om träningen idag var bra eller dålig?

Den gick bra och var rolig, skrattade massa och körde dubblar. Och mina flickisar satt perfekt.
Sen hände nåt typ. De sista flickisarna blev kaos, en var typ 4 meter lång? Undanplockningen var värst. Svårt och förklara för er som in te vet hur ett tumblinggolv ser ut, men det är i alla fall uppbyggt av galler. Jag stod och höll i typ 6 stycken så de inte skulle ramla.. Men vad gör jag då? Tappar dom. På min fot. Aotch.. Hade foten varit 1 dm längre in hade den vääl krossats, men som tur var fick jag bara en ytlig skada, lite blå och skrapad. Men jag är inte van att göra illa mig, så tyckte det gjorde rätt ont..

Två minuter efter springer alla till Elin, som också gjort illa sig. Hon var i andra förrådet, och fick tydligen en matta på sig så hon ramla rakt på ryggen. Ajaj för ryggen och nacken.

Så vi var ett helt gäng som till slut haltade ut ur hallen. Förutom jag och Elin, så har ju Emma skadat armen och Benny foten. Och Mickis är ju skadad. Och Louise gjorde illa sig tidigare på träningen så åkte hem. Haha, vilket gäng asså... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0