Sovmorgon!

Godmorgon alla, är det bra med er? :)
Själv är det bra, vi fick sovmorgon idag till 11.10, hur skönt? Gick dock upp redan vid 8, dels ville jag säga hejdå till mamma och Fanny som åker till Kloten idag (avis?!), och så har jag lite att göra. Har duschat och tvättat håret osv, och just ätit frukost. Så måste jag packa för sover inte hemma inatt, och plugg ainför provet idag. Och håret måste torkas, troligtvis kommer det se förskräckligt ut.. Av någon anledning är mitt hår som fulast då det är nytvättat? Bara mitt?

Hade tänkt lägga upp en osminkad bild här... Men så kom jag på att Max tycker jag ser ut osm en bebisindian (??) då, så skippar nog det haha! Inte för att jag brukar ha så mycket smink ens..Hm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0