Sprungit spåret

Godmorgon!
Eller morgon och morgon.. God dag?
Själv är jag i alla fall uppe och igång! Har redan hunnit sprungit spåret med Annie. Skönt att komma ut och gå dit och så, men kan inte direkt säga att jag tycker det är skönt att springa. Så enormt dålig kondition att det nästan är pinsamt. Ett varv på 2,5 km sprang vi på 16.27 min. Enligt vår idrottslärare är 17 minuter på G nivå, så jaa... Inte bra. Och vi ska ta tid och så på måndag. Lycka till..

Nu ska jag duscha och göra mig fräsch igen. Sen måst ejag gå till skolan. På en lördag?! Jaa. Är inte klar med en klänning på slöjden och har inget annat tillfälle, så det blir att göra den idag. Jag dör om jag inte hinne rklart idag, tänker inte dra dit imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0