Usch och fy

Kom nyss hem från träningen. Ingen direkt bra träning. Att jag prestrerade dåligt var det misnta problemet, och att det blev tjafft mellan två tjejer var väl inte så stort det heller antar jag.
Men Benny gjorde illa sig. Såg inte hur, men plötsligt låg han där på tumblinget, typ skrek och vred sig av smärta.. Usch. Trodde han hade brutit hela kroppen eller något. Kunde inte se på ens, så jag och några gick ut. Efter ett tag kom vi tillbaka och tvingades fortsätta, medans Benny satt på sidan.
Han kunde inte ens stödja lite grann på foten utan att den gjorde jätteont, han hade tydligen hamnat snett. Och i bilen, som han hade svårt att ta sig till och köra, sa han att han inte visade så mycket som han egentligen hade ont..

Gymnastik måste vara den farligaste sporten eller något. Så lätt att göra illa sig, speciellt fötterna och armarna. Hittills har jag sett flera bryta armen, någon bröt nyckelbenet, tusen stukningat och vrickningar.. Snart är det kanske min tur? Hoppas inte!



Bronsmedaljörerna.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0