Weekend

Tjeeeena! :)

Visst har det varit rätt dålig uppdatering nu i helgen? Hemskt ledsen för det, men har gjort så mycket annat! När man har som mest saker att skriva är man alltid som mest upptagen, typiskt asså. Men nu blir det en snabb genomgång om min härliga helg!

Fredag:
Efter skolan drag jag hem till Annie. Gjorde inget speciellt egentligen, hade det skönt bara. Senare mötte vi upp Max, och så gick vi hem och lagade mat och satt ute och åt. Mys. Sen gick vi ut och traffade Tonie, Wiktor och Alice och var ute med dom ett tag, gjord einget speciellt men ja, roligt! Sen sov jag hos Annie. :)

Lördag:
vaknade tidigt hos Annie, och förjade förbereda inför uppvisningen! Var i hallen kl 9. Fixade oss till 80 tals tjejer, dock had ejag inget smink för det glömde jag hos Annie. Duktigt tjej. Så det blev inge galna ögonskuggor för min del haha. Värmde upp, snackade, tog hand om barngruppen, värmde upp med dom... Så satte det igång. Pappa var det som pratade i micken ni vet? Pinsamt. Som vanligt.
Barnen i lilla gruppen gick upp typ först, heeelt okoncentrerade och allt blev kaos. Men det var kanske bara gulligt? Jag vet inte. Själv gick jag upp och körde både tu,bling, hopp och fristående. Även fristående med en annan grupp, där vi är tränare också.
I helhet gick det bra i alla fall, och roligt var det trots stressen! Kanske att några videor kommer upp..?

Efter uppvisningen åkte jag hem och duschade och så, sen kom Annie till mig. Lite senare tog vi moppen bort till Max. var där hela kvällen med han, Tonie, Wiktor och Alice. Riktigt härlig kväll! Grillade, åt, hoppa studsmatta, grilla marshmallows, lyssna musik, allsång... Satt ute hela kvällen i ett partytält typ. Var tvugna at dra hemvid 12 sen, pappa... -.-

Idag väntar plugg. Plugg och solning. Hörs senare! ;)


Godis, gitarr och grillning med härligt folk!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Schilling

Fin fin blogg

2011-05-22 @ 15:32:53
URL: http://beccaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0