Breaking Dawn, part 1

Idag vid tretiden var jag på bio med mamma och Fanny! Vi såg på den senaste Twilight-filmen, Breaking Dawn. Sjukt bra! Älskar serien, borde läsa dom igen någon gång. Men filmen var grym i alla fall, när bara 10 minuter gått hade jag redan gråtit 3 gånger. Så fin, och så hemsk på samma gång.

Filmen har ju fått dålig kritik från media, men jag tycker inte ni ska läsa dessa resensioner utan istället ta er till närmaste biografoch titta på den ,djag lovar att det är värt det!


Kommentarer
Postat av: therese

lätt sevärd! jag tyckte det var den bästa filmen i serien, dock suger det att det är ett helt år tills nästa film..!

svar: tack, jodå det har varit toppen!

kram! :]

2011-11-19 @ 23:32:53
URL: http://lifeoftessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0