En bra dag.

Tjena tjena!
Blev inte direkt mycket bloggande idag, har haft fullt upp. En riktigt bra dag faktiskt! Dagen tillbringades som sagt i stan med Annie, shoppade en del (ska dock tillbaka in på lördag, vi han inte med allt..) och åt på ett pastaställe. På väg hem tog vi båda hål i öronen! Annies har ju varit igenväxta så hon fixade två nya, och även jag gjorde två hål. Nuy har jag tre hål i höger och två i vänster öra.

Efter shoppingrundan var vi hemma i någon timme, innan vi båda åkte iväg till Salem för träning! Annie provtränade alltså hos oss, och bra gick det! Hon hänger troligtvis med även imorn. Skojj!

Bilder på shoppingen dyker upp imorgon.

Kommentarer
Postat av: olgis

ååååååh jag vill också ha så många hål!

2011-11-02 @ 22:49:42
URL: http://olgagornik.blogg.se/
Postat av: olgis

aaaaah jag behöverhjälp.

de va bättre när jag hade snackat m dig hahah

2011-11-02 @ 23:10:51
URL: http://olgagornik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0